Proces prisutnosti - Kako živjeti život iz prostora Duha ? / Predavanje


Većinu svoga vremena svojom sviješću mi bivamo odsutni iz sadašnjeg trenutka, ta odsutnost nas navodi da djelujemo kompulzivno, što dovodi do mnogih neželjenih posljedica u našem životu. Jedini način da izađemo iz toga stanja jeste taj da naučimo kako bivati i djelovati iz prostora svijesti, što nam daje mogućnost da promatramo i kontroliramo svoje emocije, želje, težnje, i očekivanja.

Naučeni smo da živimo isključivo sadržaj svoga uma kojemu smo dali najveću moguću vrijednost, a takav način života nas je doveo u situaciju da robujemo vlastitoj kreaciji, ovom sistemu u kojem živimo. Služenje i održavanje sistema nas je udaljilo od naše suštinske prirode, i zbog toga smo kao društvo, ali i kao pojedinac, sve više i više bolesni u svakom aspektu našeg bivanja.

Da bi izašli iz toga sužanjskog odnosa moramo ovladati procesom prisutnosti, i naučiti kako ući u naš unutrašnji prostor do kojega ne dopire niti jedna vezanost. Tek kada to naučimo mi postajemo sposobni da konstruktivno živimo svoj život, oslobođeni emocionalnih stanja koja su nas sputavala, ili su nas navodila da odustajemo od sebe, samo kako bi zadovoljili društvene norme i zahtjeve okoline.

Ono što je dobra vijest jeste to da postoji veoma jednostavan princip koji će vas odvesti u taj prostor, princip kojega sam pronašao u svome četrnaest godina dugom samoiscjeljujućem procesu. Ono za što je meni bilo potrebno 14 godina, ja ću vam sažeto prenijeti u jednodnevnom predavanju, koje ako budete pažljivo slušali, može u potpunosti da vas oslobodi. 

Ovo znanje ne pripada meni, ono pripada životu, a ja sam imao tu milost da ga steknem kroz iskustvo. Nije to bilo jednostavno putovanje, a siguran sam da mnogi od vas ne bi htjeli proći kroz cijeli taj proces kojega sam osobno prošao, jer uistinu nije ugodno. Naročito nije ugodno iskustvo umiranja, kojeg sam kroz čistu milost preživio, i u njemu doživio iskustvo koje mi je u potpunosti promijenilo život, i dovelo me na ovaj put gdje svoje spoznaje dijelim sa vama.

Ovim putem vas pozivam na predavanje u kojemu ćemo skupa ovladati procesom prisutnosti, tako što ćemo naučiti koristiti alat za kojega mi je bilo potrebno 14 godina da dođem do njega. Vjerujte mi, ovo teoretsko i praktično predavanje od nekoliko sati, dovoljno je da i vi u sebi pronađete isto to što je meni doslovno spasilo život. 

Cijena predavanja je 150,00 HRK, a uplatom podržavate sve moje projekte, predavanja, i radionice. Neki od tih projekata su osnivanje Samoodržive zajednice, te pokretanje Slobodne Škole za Slobodnu Djecu koja će uz vašu pomoć uskoro zaživjeti u Hrvatskoj.

Prijavu na radionicu možete napraviti putem maila na; samospoznaja.hr@gmail.com 

Kada pošaljete upit dobiti ćete podatke za uplatu kojom potvrđujete svoje učešće.

Termini radionice; 

Subota, 17.04. Kastav / Kastavska Šuma 12:00 do neodređeno

Nedjelja, 18.04. Zagreb / Sljeme 10:00 do neodređeno

Petak, 23.04. Osijek / informacije o lokaciji uskoro 

Subota, 24.04. Zadar - informacije o lokaciji uskoro

Nedjelja, 25.04. Šibenik - informacije o lokaciji uskoro

Primjedbe