Pranayama - povećanje životne energije pomoću daha...

 


Kada bi čovjek istinski poznavao moć daha, i kada bi to znanje implementirao u svoj svakidašnji život, kvaliteta njegovog življenja bi dobila sasvim drugu dimenziju, a sam čovjek bi zasigurno bio dugovječniji i prisutniji u životu. 

Današnji čovjek je pod konstantnim stresom, što na mnoge načine narušava njegovo zdravlje, i to na svim razinama njegova života. Stres stvara blokade u energetskim centrima čovjeka, zbog čega životna energija ( Prana ) ne može nesmetano cirkulirati kroz ljudsko tijelo. Rezultat toga su razna oboljenja na svim aspektima ljudskoga bića.

Iz svoga osobnog iskustva, mogu vam potvrditi da svjesno prakticiranje određenih vježbi disanja, osim što oslobađaju od stresa, posjeduju i iscjeliteljske moći.

Kada sam se prvi puta upoznao sa beneficijama svjesnog disanja, odlučio sam da eksperimentiram sa dahom, i moram vam reći da je nešto najmoćnije što sam spoznao u svome životu to da je dah alat koji možemo koristiti za rad na svim razinama svoga bića.

Na online radionici svjesnog disanja koja će se održati od 07.06. do 09.06. raditi ćemo tri veoma učinkovite vježbe koje će vam pomoći da zakoračite u dublje stanje prisutnosti u životu, a samim time ćete povećati vašu osobnu moć.

Tri vježbe disanja koje ćemo raditi su sljedeće;

SAMA VRITTI;

Sama Vritti Pranayama je veoma moćna vježba disanja koja će vam pomoći da razbistrite um, opustite svoje tijelo, i uspostavite ravnotežu unutar svoga bića. Sama Vritti je odličan uvod u meditaciju, i dokazano učinkovita vježba koja vas oslobađa prekomjernog razmišljanja.

Ova vježba disanja će vas u isto vrijeme opustiti, ali i napuniti životnom energijom, i stoga je preporučljiva kao svakodnevna vježba, i kao priprema za kompleksnije i zahtjevnije vježbe disanja.

KAPALABHATI;

Kapalabhati je vježba ispravnog disanja 8pranayama ) koja povećava mentalni potencijal, a u isto vrijeme ona je zapravo i vježba čišćenja ( kriya ). Radeći ovu vježbu ispravno, naše tijelo se gotovo u potpunosti oslobađa ugljičnog dioksida, i drugih nečistoća.

VJEŽBA BROJ TRI;

Treća vježba nema ime iz razloga jer govorimo o vježbi disanja koja je rezultat moga eksperimentiranja. Ova vježba vas odvodi u prostor tišine gdje direktno kušate znanje koje se nalazi u vašem duhu. Smisao ove vježbe je taj da vas oslobađa destruktivnih uvjerenja, ali i to da vas poveže sa vašom višom sviješću. Vježba je malo kompleksnija, i potrebno je neko vrijeme da ovladamo njome, no zbog svoje slojevitosti njen učinak je veoma moćan. 

TEČAJI PRANAYAME;

Od 07.06. do 09.06. imamo grupnu online radionicu koja počinje svaku večer u 19:00. Cijena grupne radionice je 300,00

Individualno vodstvo u trajanju od tri dana moguće je svakim radnim danom u terminima po dogovoru.

Cijena individualnog rada je 500,00 kn za tri termina

Prijava putem maila na; svijest.dah@gmail.com


MOJE REFERENCE;

Zbog ovisnosti o drogama, i načina života kojeg sam dugi niz godina živio, moje je zdravlje bilo znatno narušeno. Gotovo svakodnevne migrene, bolovi u kralježnici, česti napadi panike, i jake depresivne epizode..narušavali su kvalitetu moga života. 

Pomoć sam tražio i u službenoj medicini, ali ju tamo nisam dobio, što me je navelo da istražujem i kušam alternativne načine samoiscjeljenja. Kada sam se upoznao sa blagodatima svjesnog disanja počeo sam da osvještenost daha koristim što je više moguće, a rezultat je bio taj da u roku od otprilike godinu i pol dana, svi zdravstveni problemi koje sam vam u tekstu poviše naveo, više nisu postojali.

Od tada do danas moje razumijevanje daha dovelo me u mogućnost da svojim iskustvenim savjetima pomognem svima vama koji tražite način kako da podignete kvalitetu zdravlja vašeg tijela, uma i duše.


Namaste

A.K. Ananda



Primjedbe