Škola osobnog razvoja i rekonekivnog iscijeljenja...

 


Od svoga rođenja, čovjek je naviknut da kroz život ide vođen programima koje je u velikoj mjeri dobio od okoline u kojoj je odrastao. Na taj način čovjek propušta da živi sebe, zapravo on prolazi kroz život a da sebe nikada niti ne upozna.

Živeći život na taj način događa se to da sreća i ljepota življenja ostaju nedosanjani san, a upravo to je razlog dubokog nezadovoljstva u ljudskim životima, čije posljedice vidimo u svijetu i društvu kojima smo okružni.

Mi smo mnogo više nego možemo i zamisliti, a prava je šteta proći kroz ovaj život bez da osvijestimo bogatstva koja se nalaze u nama. Jer kada zamislimo da je izvor svega što tražimo u svijetu, zapravo u nama, zaista je tužno barem ne probati dotaknuti to bogatstvo koje u sebi nosimo.

U svjetovnim školama nas nažalost ne uče pravom znanju o nama, zapravo svrha tih školi je upravo suprotna, i veoma se često događa da upravo ta edukacija čovjeka udaljava od njegove suštine. Jer dok skupljamo (dez)informacije koje su nam prodane za znanje (a one to uglavnom nisu), naša osobnost sve više poprima kvalitetu tih informacija, te na taj način mi prestajemo biti čovjek, i pretvaramo se u društveni proizvod.

U jednom trenutku našega života mi počinjemo uviđati ovo o čemu vam sada govorim, međutim podsvjesni programi su suviše jaki, i mi im se jednostavno ne znamo oduprijeti, ponajviše iz razloga jer uglavnom djelujemo isključivo kroz njih. Najčešće mi toga nismo niti svjesni, baš kao što ni riba nije svjesna da se nalazi u moru, jer more je za nju jedina stvarnost, kao što je to za nas naš podsvjesni sadržaj.

Da bi se oslobodili tog nemilosrdnog stiska naših podsvjesnih programa, potrebno je da se upustimo u jedan temeljit proces samospoznaje, tako što ćemo se vratiti na sam početak priče o sebi kako bi svojom voljom i svojom svjesnošću reprogramirali svoju podsvijest, i transformirali svoj život.

ŠKOLA OSOBNOG RAZVOJA

Škola osobnog razvoja je program u trajanju od četiri tjedna, s time da prva tri tjedna imamo online program, dok je posljednji tjedan praktična radionica koja će se održati u Visokom, ili na Plitvičkim Jezerima ( ovisno o istuaciji sa COVIDom, ili o našem osobnom dogovoru unutar grupe ). Ovaj program je namijenjen za sve vas koji želite uspostaviti kontrolu nad svojim osjećajima, emocijama, željama, očekivanjima, uvjerenjima, odnosima...ili ukratko rečeno, nad svojim životom.

Jednom kada u svoj život integrirate znanje koje ćete dobiti u ovoj četverotjednoj školi osobnog razvoja, vi više nećete biti žrtva 'nametnutih' okolnosti, jer suprotno tome vi ćete postati svjesni tvorac većine okolnosti u kojima živite. 

Ovaj proces, iako jako složen, zapravo je vrlo jednostavan ukoliko ga shvatimo ozbiljno i damo svoj potpuni angažman. Ja vam ovo govorim iz svoga osobnoga iskustva koje ću vam opisati nešto kasnije u tekstu. 

Sada ću vam najprije predstaviti sam program Škole osobnog razvoja..

ČETVEROTJEDNI PROGRAM;

1. Tjedan - Osvještavanje i oslobađanje od vezanosti

Ponedjeljak, Utorak  / Osvještavanje dva osnovna podsvjesna programa koja posjeduje svako ljudsko biće, i koja su u velikoj mjeri direktan uzrok za gubitak osobne slobode. Ova dva obrasce ponašanja su temelj na kojima je izgrađen veći dio našeg lažnog identiteta. 

Srijeda / Ulazak u prostor apsolutne iskrenosti, prostor od kojeg gotovo svi mi bježimo iz razloga jer je isti rušitelj našega lažnoga 'ja' koje predstavlja naš neosviješteni ego. Nakon teoretskog dijela predavanja radimo praktični dio koji se sastoji od veoma učinkovite meditacije otpuštanja.

Četvrtak, Petak / Osvještavanje zarobljenih obiteljskih energija koje nas sputavaju u našem duhovnom rastu, a koje se nalaze u našim energetskim centrima. Osvještavanje i oslobađanje od istih je nužno kako bi prekinuli takozvanu obiteljsku karmu, i na taj način oslobodili sebe i svoje potomke od karmičkih ostataka naših predaka. Kroz te karmičke utjecaje se često u obitelji uvlače razdor, ovisnosti, obiteljske bolesti, siromaštvo, i mnogo toga drugoga što prepisujemo genetici ili pukoj sudbini života.

2. Tjedan - Naše tijelo i 5 životnih elemenata

Ponedjeljak, Utorak / Osvještavanje istinske kvalitete i namjene našega tijela, te usvajanje 5 jednostavnih navika koje će nam pomoći da budemo više prisutni u našem životu. Ove navike će vam biti jednostavno usvojiti iz razloga jer ćete u prvom tjednu biti psihološki pripremljeni za njih. Ove navike će vam donijeti veliki priljev životne energije na dnevnoj razini, što će za posljedicu imati buđenje volje i jačanje neophodnog strpljenja.

Srijeda / Usvajanje znanje o harmoniji pokreta i udaha, koje ćete koristiti kao veoma učinkovit alat na dnevnoj razini, a koji će vam pomagati da u svega četvrt sata postignete uravnoteženost između vašeg tijela, i vašeg uma. 

Četvrtak, Petak/ Ovještavanje 5 elemenata ( zemlja, vatra, voda, zrak, eter ) od kojih je sastoji sav materijalni svijet, uključujući i naše tijelo, te usvajanje znanja o tome kako da ih koristimo kao izvore životne energije, ali i kao stvaralačke alate pri stvaranju materijalne stvarnosti. 

3. Tjedan - Konstruktivni ( stvaralački ) um, Svijest i Duša

Ponedjeljak, Utorak / Osvještavanje naše unutrašnje stvaralačke moći koja se sastoji od onoga što poznajemo kao vizualizaciju, pažnju ( fokus ), i vjeru. Vizualizacija je alat našega uma, pažnja je alat naše Svijesti, a Vjera ( znanje prije dokaza ) je alat naše Duše. Kada govorimo o vjeri, tu se ne misli na uvjerenje ili na onu vjeru koju propagiraju religije. Vjera u pravom smislu te riječi predstavlja znanje naše Duše koje je nepojmljivo našem logičkom i analitičkom umu, u životu to znanje najčešće osjetimo kao intuiciju.

Srijeda / Praktično korištenje znanja kojega smo osvijestili u dva prethodna dana. Konstruktivno vizualiziranje i usmjeravanje životne energije u ono što vizualiziramo.

Četvrtak, Petak / Usvajanje teoretskog i praktičkog znanja o svjesnom izlasku iz svoja dva gruba aspekta, tijelo - um, i nesmetano bivanje u polju Svijesti koje predstavlja radno polje naše duše. ( um = radno polje tijela / svijest = radno polje duše ). Psihološka priprema za završni tjedan Škole, koji će se održati u prelijepoj prirodi Visočkih Pirmida, ili Plitvičkih jezera ( to ćemo dogovarati unutar grupe )

4. Tjedan - Kontemplacija, Tišina, Regeneracija, Samoicjeljenje, Samoostvarenje.

Ovih 5 dana ćemo provesti u zajedničkom druženju gdje ćemo zajedno uroniti u duboku kontemplaciju, kako bi u njoj pretvorili u iskustvo svo ono znanje koje smo stjecali u tri prethodna tjedna. U tih 5 dana ćete naučiti što je to istinska meditacija, i kako najlakše zakoračiti u nju, također ćete naučiti što je to kontemplacija koja je najvažniji prostor učenja i spoznavanja sebe i života općenito. Tri dana ćemo imati kombinaciju predavanja, meditacije i kontemplacije, a dva dana ćemo imati duboku kontemplaciju u tišini, dok ćemo jedan od ta dva dana provesti u postu. 

U ta dva dana kontemplacije ostati ćemo u potpunoj Tišini; bez razgovora, mobitela, čitanja, slušanja glazbe. Smisao toga je da dotaknemo najčistiji prostor našeg postojanja, a to je Tišina našega Duha koja vjerujte mi nije prazna, jer ona je riznica sveg bogatstva za kojime naša Duša čezne.

Ovih 5 dana će vam uštedjeti desetke godina intelektualnog lutanja kroz rane metode i prakse, ne zbog toga jer ja imam neke posebne sposobnosti, već zbog toha što vi imate te sposobnosti, ali nemate vremena da se zaustavite kako bi ih spoznali i integrirali u svoje življenje.

Uvjeti za sudjelovanje u Školi osobnog razvoja; 

Ukoliko želite da vam ova škola donese željeno, tada je potrebno da date svoj potpuni angažman, a koji podrazumijeva sljedeće; za sveukupno trajanje radionice potrebno je da se suzdržite od jedenja mesa, jaja i ribe, od konzumiranja opijata ( kava, cigarete, alkohol, droge ), gledanja filmova i slušanja glazbe koji su puni subliminalnih poruka, čitanja bilo kakvih knjiga, ogovaranja i besmislenih razgovora.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja o uvjetima, slobodno mi se javite putem maila na; samospoznaja.hr@gmail.com

O meni..


Sigurno se mnogi od vas pitaju tko sam ja, i odakle meni svo to znanje koje želim podjeliti s vama. Ja vam neću puno pisati o sebi, jer čovjek nikada ne bi trebao riječima predstavljati sebe, nego radije svojim življenjem. Tako da ćemo kroz ovo tekstualno upoznavanje proći vrlo brzo, a ja ću se potruditi da vam dam uvid u svoj životni put.

Kao veoma mlad sam ušao u svijet droge, a u njega sam ušao iz razloga jer nisam volio sebe i svoj život, pa sam tražio bilo koji način da iskoračim iz svoje stvarnosti. Droga je bila moj bijeg od realnosti koju nisam htio da prihvatim, a kada sam imao 21 godinu, to me umalo koštalo života. 

Naime, u ljeto 2007. doživljavam iskustvo blisko smrti koje mi daje uvid u drugu stranu realnosti, u onu nama nevidljivu stvarnost koja je daleko stvarnija od ove koju živimo. Nakon toga iskustva ja sam postao druga osoba, osoba koja je doslovno preko noći bila oslobođena velike ovisnosti u kojoj je umalo izgubila svoj život.

No iako je ovisnost nestala, u meni je i dalje ostalo sve ono od čega sam bježao cijeli svoj život, to jest, moja realnost nije nestala. Nakon što je splasnulo duhovno ushićenje koje je trajalo nekoliko tjedana, na površinu su počeli dolaziti svi oni podsvjesni programi koji su me jednom već odveli u samodestruktivni svijet droge. Međutim, ovoga puta droga nije bila opcija koju sam mogao izabrati za svoj bijeg, i ja sam shvatio da mi ne preostaje ništa drugo nego da se suočim sa svojim nemirima.

Potpuna odsutnost samopouzdanja, kronični manjak samopoštovanja, depresija, napadi panike, nepovjerenje u ljude i život, narušeno tjelesno i psihološko zdravlje, duboko ukorijenjeni destruktivni podsvjesni obrasci, i ego velik kao Mount Everest, to je ono sa čime sam morao ući u koštac, a da nisma imao nikakvog znanja o ičemu što spada pod pojmove 'duhovnost' i 'osobni rast'.

Zvuči kao nemoguća misija, zar ne !?

14 godina kasnije, nakon mnogo udaranja glavom o zid, mnogo posrtanja, upadanja i podizanja - ipak sam uspio da se oslobodim gotovo svega što sam vam upravo nabrojao. Naravno, ima još ponešto od toga u meni, ali je osvješteno i pod kontrolom moje svijesti. Jer očito je da još uvijek nisam dostigao svjesnost Krista ili Buddhe, ali svakako jesam ovijestio alate koji me vode prema tome. 



Danas uživam u radu sa ljudima koje upoznajem kroz svoje radionice, uživam u svjesnom disanju i u zimskom kupanju u hladnim rijekama i moru. A najviše uživam u tome što kroz sve to ja svakodneno rastem.

Ukoliko ste spremni da i vi krenete na ovaj put, i ukoliko ste dovoljno odlučni da investirate svoje vrijeme, energiju i sredstva u svoj osobno rast, tada vas pozivam da se prijavite u Školu osobnog rasta, koja će započinjati svakih 6 tjedana, počevši od 05.04.2021.

Cijena cjelokupnog programa;

Cijena cjelokupnog programa iznosi 4000,00 KN , a moguće je plaćanje na rate.

U cijenu je uključena individulana podrška tokoma cjelokupnog trajanja programa, kao i nakon njega. po dogovorenom terminu. 

Smještaj i hrana u posljednjem tjednu su također uračunati u cijenu. 

U cijenu je također uračunata i pomoć oko prijevoza. 

Sudjelovanjem u Školi osobnog razvoja dobivate 50% popusta na sve moje radionice, uključujući i one u Visokom.

Što dobivate za ovu cijenu, to jest što ju opravdava ?

Za ovu cijenu dobivate ono najviše što možete dobiti u ovome životu; mogućnost da uistinu živite sebe i ovaj život.

Za prijavu i više informacija javite se putem maila na, samospoznaja.hr@gmail.com



Primjedbe

Objavi komentar