Teatar života...


Život ! Putovanje prepuno izazova, ispunjeno emocijama koje nas čas dižu u nebesa, čas nas bacaju u ponore tuge i očaja. Danas smatramo da možemo postići što god želimo a već sutra sve nam gubi smisao i čini nam se kako se nalazimo u bezizlaznoj situaciji.

Ako se ono što nazivamo stvarnost, tako drastično mijenja iz trenutka u trenutak, pitanje je; što je to stvarnost uopće !? Da li je sve samo odraz naše percepcije koja podliježe onome što trenutno u sebi osjećamo !?

"Jučer sam se probudio sasvim radostan i pun energije, kada sam ugledao svoj lik u ogledalu vidio sam zdravog, uspješnog i sretnog sebe. Međutim, danas se probudio neki sasvim drugi ja, ja koji gledajući svoj lik u ogledalu ne vidi ništa čemu bi se radovao. Pitam se koji 'Ja' od ova dva je stvaran !?"

Vidite, naša stvarnost i sav naš život su ništa drugo nego odraz našega nutarnjega odnosa sa samim sobom. Sreća, mir, blagostanje, bogatstvo, zdravlje i sve ostale životne vrijednosti ne ovise o ničemu što dolazi od svijeta, nego isključivo o onome što u nama boravi i u čemu mi unutar sebe bivamo. Stoga, biti istinski sretan može samo onaj tko je spoznao pravo Sebstvo, nevezano za išta što dolazi iz vanjskog svijeta.

Sve ovo što živimo i kako se predstavljamo u svome društvenom životu jeste samo gluma kojom prikrivamo svoje strahove. Sve naše takozvane osobine su tek izmišljene, nametnute uloge i ništa drugo. Te uloge se mijenjaju sukladno okruženju u kojemu se nalazimo, no na kraju dana kada se povučemo u sebe i ostanemo sami sa sobom, mi skidamo sve maske i tada se susrećemo sa svojom istinom. Naposljetku, samo onaj koji ne bježi od istine s kojom se u sebi susreće počinje istinski da živi. Do tada, život je predstava a svijet veliki teatar...


Namaste

Anđelko Katinić






Primjedbe