Introspekcija i prihvaćanje - Put ka unutra



MEDITATIVNA INTROSPEKCIJA

Pronađite kutak svoje kuće gdje se osjećate ugodno, povucite se u tišinu i započnite introspektivno razmišljanje. Razmišljate o svome karakteru, o onome što bi ste htjeli promijeniti kod sebe. Priznajte sebi iskreno sve svoje loše strane, sve svoje strahove i sve svoje crne misli. Prihvatite da sve to postoji u vama, znajući da vi niste iznimka na ovome svijetu. Znajte da kao što vi posjedujete svoje 'dvije strane', onu koju prezentirate društvu i okolini i onu koju ne pozna nitko osim vas, isto tako biva i sa svakom drugom osobom.

Razmišljajte ovako;
Zaista ne postoji ništa što je vrijedno toga da izgubim ljubav prema sebi; svaka osuda, svaka greška, svaki propust u mome životu pripadaju; prošlosti, strahu i neznanju. No ja nisam ništa od toga, ja nisam misao, ja nisam riječ, ja nisam djelo.  Sve to je samo manifestacija mojih uvjerenja koja su u mene usađena još za djetinstva, stoga moje greške ne pripadaju meni nego svijetu i njegovoj iluziji. Sve to što pronalazim u svome umu je prolazno, no ja, ja sam vječan/na, stoga prihvaćam sve, i otpuštam sve.  Ja od sada biram ljubav i mir koji su tu u  meni,  prošlost ostavljam prošlosti a budućnost prepuštam sadašnjosti iz koje sve izvire. Znajući da ako sada ostajem u ljubavi i miru, moja budućnost biti će ljubav i mir.

Om, Namaste

·         Napomena; Ovo nisu samo puke riječi, ovo je neporeciva istina našega bića. Cijeli vaš život je misaono iskustvo, projekcija za koju ste se vezali pod utjecajem vašega ega. Vjerujući da ste nešto što niste; Vi patite. Budite istina a ne laž, to je sve što je potrebno...

Prihvaćanje

Prihvaćanje istine koju pronalazimo u sebi je ključno kako bi smo mogli živjeti tu istinu, ono transformira naše znanje u spoznaju. Vidite, između znanja i spoznaje postoji  veoma bitna razlika, znanje je samo informacija dok je spoznaja znanje koje živimo. Mnogo je onih koji prime vrhunsko znanje, no to znanje ne napravi nikakvu bitnu razliku u njihovome životu, to jest ostanu iste one osobe koje su bile i prije nego su primile znanje koje ima moć da ih 'transformira'. Koja je svrha od takvoga znanja !?


Da bismo imali beneficije od znanja koje skupljamo, moramo da ga naučimo prihvatiti, a to se događa ili kroz vjeru gdje prihvaćanje dolazi uglavnom odmah po primitku znanja od autoriteta kojemu vjerujemo ili kroz kontemplaciju, što znači; duboko razmišljanje o onome što smo primili, bez predrasude i razmišljanju o izvoru. Dakle, isključivo promatranje informacije. Znajte, ponekada i od najvećeg lažljivca dolazi velika istina. 

"Onaj koji je mudar, nikada ne odbacuje krnjavu školjku, unaprijed misleći kako zbog svoga izgleda nije dostojna da nosi biser u sebi."

Namaste

Iz neobjavljene knjige; 'Znaš li tko si!?'

autor; Anđelko Katinić

- tekst podliježe autorskim pravima


Primjedbe