Uvjerenja koja podižu granice...


A mi ljudi uvijek po svome, naučeni da stvaramo granice i da ograničavamo sve čega se naš um dotakne, zarobljavajući na taj način sami sebe, a da toga nismo niti svjesni.

Gradimo granice od iluzije pa ih kasnije branimo, spremni i svoj život da položimo kako bi obranili iluziju koju smo sami stvorili. Mi ljudi, uzvišena bića !

Govorimo kako je Bog svemoguć i neograničen ali samo u okviru religije kojoj mi pripadamo, jer naime; Bog se objavio samo onako kako mi vjerujemo da jeste. Svi drugi oblici Bogova su lažni, jer eto ne uklapaju se u našu sliku koju imamo o Bogu.

Svemir je neograničen i u sebi sadrži bezbroj galaksija, svaka zvijezda je jedno sunce oko kojega se roje planete, no mi znamo da u tome beskonačnome svemiru život postoji samo ovdje na ovom plavome planetu. Onaj koji tvrdi suprotno je slučaj za psihijatra!

Istinita istina je samo ona istina u koju mi vjerujemo, sve druge istine su pogrešne, jer kako mogu postojati dvije kontadiktorne istine istodobno. Bog, iako svemoguć tako nešto nije mogao stvoriti.

Dakle, svemir je beskonačan ali ima granice...
Bog je svemoguć ali djeluje samo u okviru naših uvjerenja...
Istina je jedna, uvijek ona u koju mi vjerujemo..


Imao je Einstein pravo rekavši;

Jedno je sigurno, ljudska glupost i svemir su uistinu neograničeni i beskonačni, s tim da za svemir nije baš 100% uvjeren,.. 

Namaste

Anđelko Katinić

Primjedbe