Napad panike - Kako ga se osloboditi !?


U današnje vrijeme sve više osoba doživljava panične napade koji, iako uglavnom bezopasni mogu biti veoma neugodni. Osoba koja jednom doživi panični napad često ostaje u konstantnom strahu od  ponavljanja napada, što samo pojačava njihovu snagu i učestalost, i tako u nekim slučajevima to postaje igra bez granica. Vrlo često se događa da sam strah od napada panike biva uzročnik svih sljedećih napada !

Sam panični napad je posljedica određenog podsvjesnog straha kojega nosimo u sebi, najčešće su to strah od; smrti, napuštenosti, obiteljske tragedije i neuspijeha. Stoga je za osobu koja pati od paničnih napada od iznimne važnosti da si što prije osvijesti kako je napad koji proživljava zapravo samo misao popraćena strahom i uvjerenjem u negativan ishod iskustva koje proživljava.

Napad panike vrlo često ima simptome identične Infarktu, to je zapravo najčešći oblik uslijed kojega osoba koja ga proživljava biva uvjerena kako umire, no ono što se zapravo događa je samo reakcija tijela na podsvijesno uvjerenje.

Što se zapravo događa !?

Napad panike dolazi iznenada iz razloga jer se njegov uzrok krije u našoj podsvijesti, dakle postajemo ga svjesni tek u trenutku kada nas je u potpunosti obuzeo. Mnogo toga može aktivirati našu podsvijest da proizvede iskustvo napada panike, a ono što je za nas 'najgore' je činjenica da pošto napad dolazi iz podsvijesti, vrlo često ne znamo s čime se 'borimo'.

Prvi napad panike je izrazito neugodan jer osoba koja ga proživljava, vrlo često biva uvjerena kako umire što podiže iskustvo straha na maksimalnu razinu koje tijelo i psiha mogu podnijeti. U takvim ekstremnim slučajevima napad panike više nije samo neugodno tjelesno iskustvo te postaje nešto što čak može i ugroziti naš Um.

Sami podsvjesni strahovi koji uzrokuju napade nastaju uslijed nagomilavanja negativnih emocija koje su uzrokovane negativnim mislima. Iste te negativne misli su uvjetovane podsvjesnim uvjerenjima koje nosimo u sebi što zapravo čini jedan 'začarani krug' vođen iluzijom koju si osoba mora osvijestiti kako bi se oslobodila daljnih napada panike.

Dakle izvor napada je misao koja nas uvjerava u negativan ishod situacije s kojom se trenutačno suočavamo ( negativno podsvjesno uvjerenje ).

Moje osobno iskustvo s napadima panike

Moje prvo iskustvo sa napadom panike je bilo upravo kao što sam ga opisao u tekstu iznad, ja sam bio apsolutno uvjeren da doživljavam Infarkt i da umirem, napad je bio toliko jak da me je moja supruga morala voziti na hitni prijem u 3 sata usred noć. Dakle, moj prvi napad je došao u trenutku dok sam spavao, što zapravo nije ništa čudno s obzirom da podsvijest nikada ne spava.

Iskustvo je bilo toliko jako da neko vrijeme nisam mogao niti govoriti, cijelo moje tijelo je se treslo poput pruta i nisam bio u mogućnosti da ga smirim, lijeva ruka mi je bila potpuno utrnula a u grudima sam osjetio stezanje koje mi je izbijalo zrak iz pluća. Kada sam naposljetku stigao u bolnicu na hitni prijem, uvjeren kako doživljavam Infarkt, doktor koji me je primio odmah je znao da se radi o paničnom napadu. Dobio sam sedativ za smirenje i moj napad je nestao u sekundi.

No unatoč činjenici što mi je doktor objasnio kako je panični napad uglavnom bezopasno tjelesno iskustvo koje je rezultat stresa, u meni je ostao strah od toga da ću ga možda opet doživjeti, što nikako nisam htio. Tu dolazimo do one točke gdje je sam strah od napada panike upravo uzrok svih budućih napada.

U narednih 18 mjeseci napadi su se ponavljali u razmaku od otprilike svaki petnaestak dana, dakle dva puta mjesečno. Njihov intenzitet nije bio kao kod prvoga napada, zapravo je bio mnogo slabiji, ali svejedno i dalje vrlo neugodno iskustvo koje mi je oduzimalo kvalitetu življenja.

Kako sam u to vrijeme počeo proučavati Sebe čitajući Vedsku literaturu ali i knjige koje govore o djelovanju naše podsvijesti, shvatio sam kako sve izvire iz mene te da ako se želim nečega osloboditi moram svoj fokus prebaciti sa posljedice na uzrok.

Počevši da tražim uzrok svojih napada, došao sam do spoznaje da se on krije u mome strahu od smrti koji je ostao u mojoj podsvijesti nakon što sam otprilike 18 mjeseci prije prvoga napada ja uistinu doživjeo iskustvo blisko smrti uzrokovano mojom ovisnošću o drogama. Naime ja sam svoje tijelo dovodio do stanja apsolutne iscrpljenosti na način da ponekada nisam spavao i po četiri dana, tako sam jednog ljeta doživjeo stanje tjelesnoga kolapsa gdje je moje tijelo počelo odumirati jer je ostajalo bez energije potrebne za svoje održavanje na životu.

Upravo to iskustvo blisko smrti je ostavilo strah u mojoj podsvijesti, strah od ponavljanja toga iskustva kada sam osjetio kako se moje tijelo gasi. Dakle, izvor mojih napada panike je bio moj strah od smrti.

Čitajući Vedsku literaturu naučio sam da se straha mogu osloboditi samo onda kada prestanem bježati od njega i suočim se s njime, na način da ja krenem proganjati njega a ne on mene.

Tako sam jednoga dana sjeo na rub svoga kreveta i počeo da si vizualiziram ono čega sam se najviše bojao; prestanak kucanja moga srca, što se uistinu može dogoditi u svakom trenutku našeg života. Sjedivši tako na rubu kreveta, misaonim putem sam ulazio u ono od čega sam stalno bježao, a to je pomisao na smrtni trenutak. Što sam dublje ulazio u njega u mome tijelu je se počela buditi panika, lagano sam počeo da gubim dah i trnci su krenuli kroz moje tijelo. Napad panike je počeo ! I tada u tome trenutku kada sam postao svjestan njegovog izviranja, strah je odjenom nestao. Simptomi su bili tu, ali panika je nestala, jer situacija je bila pod mojom kontrolom.

Tada u tome trenutku sam shvatio;  Mi se bojimo onoga što nam ostaje skriveno i nepoznato, onoga nad čime nemamo kontrole, no onoga trenutka kada nepoznato biva spoznato, nestaje svega straha i mi uspostavljamo kontrolu nad spoznatim.

Moja preporuka svima Vama koji se borite sa napadima panike je upravo ta da se uhvatite u koštac sa svojim strahovima, svjesnim i podsvjesnim. Proučite dobro sve što nosite u sebi, jer samo ono što biva nespoznato u vama može da vam naudi.

Sve ono čega se bojite je samo misao za koju ste se vezali strahom uvjetovanim vašim podsvjesnim uvjerenjima....

Upoznajte sebe na način da si razotkrijete svaku vašu osobinu , to dovodi do oslobođenja od svih strahova i iluzija. Kada upoznate sebe nestaje čak i straha od smrti, jer i smrt je samo misao, samo riječ....


Namaste

Anđelko

Pratite Vitae Est na Facebook stranici

Primjedbe