Znanost življenja - kako ponovno upoznati Sebe !?



Tko smo to mi !? Dali smo samo ovo tijelo s kojim se poistovjećujemo ili smo ipak nešto više od toga!?

Ako smo samo ovo tijelo, što je to onda u nama svjesno ovog tijela, ovoga života, pa čak svjesno i svoje svjesnosti o svojoj Svijesti ?

Razmišljamo li mi ljudi dovoljno o toj dubini  svoga vlastitoga bića, koje je beskonačno baš kao i svemir u kojemu se nalazimo !?

Nažalost mnogi od nas si nikada ne postave ova pitanja i na taj način ne dopuštaju sebi da upoznaju pravoga Sebe, onoga beskonačnoga 'Ja' koji je izvor energije što pokreće ovo tijelo, a ne obrnuto kao što je nažalost uvjerenje koje vlada u današnjem društvu gdje se smatra da je tijelo to koje nosi život u sebi i da sa smrću tijela nestaje i života.

Zapravo je upravo obrnuto, kada tijelo umre naša životna energija ostaje, jer naš pravi identitet je Duhovna Duša - Atman, beskonačna životna energija koja pokreće cijelu kreaciju. Mi smo ti koji daju život ne samo ovome tijelu već i cijelom Univerzumu, mi smo jedno sa Stvoriteljem - Bogom, mi jesmo stvoritelji svega što vidimo oko sebe, to i jest bit našega postojanja.

Naše tijelo je samo prekrivač naše vječne Duše - Atmana koji je zapravo naš pravi zaboravljeni identitet, isključivo zbog toga zaborava mi nismo sposobni da kontroliramo svoju moć kreiranja svijeta koji nas okružuje a to je jedini razlog kaosa koji vlada u istom tome svijetu danas.

Upravo zbog toga je naša odgovornost da ponovno spoznamo Sebe kako bi bili u mogućnosti da opet kreiramo harmoniju života u svjetu a i u cijelome Univerzumu, to je naša zaboravljena stvarnost i naš pravi identitet.

Zbog toga se kaže da ako želimo promjeniti svijet  moramo promjeniti Sebe, jer mi jesmo svijet a svijet jeste u nama, ne mi u njemu. To je ono što svatko od nas mora ponovno da otkrije u Sebi, to je naš pravi identitet a ne ovo prolazno tijelo koje je nastalo iz praha i u prah će se vratiti.

Tijelo je samo alat koji nam koristi da iskustveno doživimo ono što smo kreirali, ono nikako nije ono što mi jesmo. Duša ili Atman koji je izvor energije koja pokreće ovo tijelo i cijeli Univerzum je ono što mi zapravo jesmo, Duša je ta koja posjeduje iste kvalitete koje posjeduje i sam Bog i zbog toga ima moć stvaranja, jednom kada se ponovno utemeljimo u toj istini o svome identitetu shvatit ćemo da mi zapravo imamo apsolutnu kontrolu nad onime što se  događa u našim životima.

Trenutno živimo živote koji nisu pod našom kontrolom jer smo zaboravili svoj pravi identitet, međutim svatko od nas posjeduje potreban alat da se opet sjetimo tko smo to zapravo Mi.

Taj alat je naš Um koji je veza između Duše i tijela, on je kao svojevrsni most koji spaja naš unutarnji svijet sa ovim vanjskim koji trenutno doživljavamo. Problem je u tome što je se naš Um poistovjetio sa tijelom i pod utjecajem naših pet osjetila (vid, sluh, dodir, okus i njuh ) on je zaboravio svoju pravu svrhu te se posvetio isključivo traženju osjetilnih senzacija zanemarivši našu Duhovnu dimenziju.

Ono što je potrebno je to da svoj Um ponovno vratimo pod kontrolu našega višega bića, našega pravoga 'Ja' - Atmana i na taj način ponovno uspostavimo kontrolu nad svojim životom. Prvo pitanje koje se ovdje pojavljuje je kako to napraviti ako je Um trenutno pod utjecajem zaborava, kako je moguće probuditi se iz toga stanja ignoriranja istine.

Moguće je iz razloga jer svatko od nas posjeduje Svijesnost koja je svjesna čak i toga da živimo u neznanju, ona nikada nespava i nikada nemože biti pod utjecajem uma ili tijela, jedini problem je taj što mi ljudi odbijamo da slušamo taj glas Svijesnosti koji svi mi nosimo u sebi.

Taj glas Svijesnosti je glas naše Duhovne Duše, to je naš direktan kontakt sa Bogom i nitko ne može tvrditi da nečuje taj glas u sebi, to je jednostavno nemoguće jer naša povezanost sa našim Izvorom nikada nemože biti prekinuta, nebitno u kakvom stanju da se nalazimo na našoj umno-tjelesnoj razini postojanja.

Sve što je potrebno je to da krenemo slušati glas Svjesnosti koja nam se obraća iz dubine naše Duše, i da budemo svjesni da taj glas je zapravo pravo 'Ja' koje se obraća umu koji nas je pod utjecajem ega uvjerio da je on naš pravi identitet skupa sa našim tijelom.

Način na koji možemo slušati svoju Svijesnost je taj da uložimo sav svoj trud kako bi što češće držali svoj um u sadašnjem trenutku postojanja, nedopuštajući mu na taj način da konstantno luta analizirajući vanjski svijet te nas tako odvlači od našega Jastva.

Meditacija ili molitva su najbolji načini kako to postići, tri puta dnevno po petnaestak minuta biti u sadašnjem trenutku postojanja je dovoljno da već nakon 40 dana osjetimo velike promjene u svome životu.

Transformiranje svjesnosti o svome pravome identitetu na ovaj način promjeniti će naše živote iz temelja i nevjerovatno lijepe situacije će polako ulaziti u našu svakodnevnicu. Nakon vrlo kratkoga vremena biti ćemo u stanju da riješimo duboke krize koje nosimo unutar sebe a za koje smo bili uvjereni kako su teret koji će zauvjek ostati prisutan u našim životima. Jednostavno ćemo shvatiti da to zapravo nema nikakve veze s nama jer cijelo vrijeme smo mislili da smi netko tko zapravo nismo.

Ono što je iznimno bitno kako bi smo uspjeli u transformaciji svjesnosti o svome pravome identitetu je to da moramo biti apsolutno iskreni prema sebi i svima oko nas, bez iskrenosti sve je ovo samo prazna priča, jer na kraju krajeva neiskrenost prema sebi je ta koja nas je i dovela u situaciju da izgubimo svoj pravi identitet.

U početku nam se može činit da ako bi slušali svoj unutrašnji glas koji nam se obraća postoji mogućnost da izgubimo sve što smo gradili kroz cijeli svoj život, ali moramo biti svjesni da ta misao dolazi od ega koji ne želi da se odrekne lažnoga identiteta jer on ga je i sagradio. Prava istina je ta da nemamo šta da izgubimo jer ništa niti ne posjedujemo na ovome svijetu, osim nas samih.

Prava opasnost pak leži u tome da ako se ipak odlučimo zadržati naš lažni identitet postoji mogućnost da izgubimo Sebe do te mjere da će biti skoro pa nemoguće da se više ikada sjetimo tko smo to zapravo mi.

Namaste

autori; Daniela i Anđelko Katinić












Primjedbe