U ovoj godini budi ono što želiš biti ! - Yogananda Paramhansa


Uđite u portale Nove godine s novom nadom. Zapamtite da ste Božje dijete. O vama ovisi ono što  ćete postati. Budite ponosni što ste Božje dijete. Zaista, čega se imate bojati !? Bez obzira što se dogodilo, vjerujte da je Gospodin taj koji vam to šalje; i vidjeti ćete kako je lako nadvladati svakodnevne izazove. U tome leži vaša pobjeda.

Napravite nove odluke o tome što ćete učiniti i što ćete biti sljedeće godine. Postavite program za sebe; ostvarite ga, i vidjeti ćete koliko ćete biti sretniji.

Neka ništa ne oslabi vaše uvjerenje da možete biti ono što želite biti. Nitko vas ne ometa, nitko do vas samih. Iako mi je isto to, moj učitelj, Swami Sri Yukteswarji, iznova i iznova govorio, u početku mi je bilo teško povjerovati. No, dok sam u svom životu koristio moć volje, taj dar Božiji, našao sam da je tu moje spasenje.

Budite uvijek s ljudima koji vas inspiriraju; okružite se ljudima koji vas podižu…. Čak i ako ne možete pronaći dobro društvo da vas inspirira, možete ga pronaći u meditaciji. Najbolje društvo koje možete imati je radost meditacije.



Namaste

Prijevod; Anđelko Katinić
Pratite Vitae Est i na Facebook stranici



Primjedbe