Molitva Onoga koji Jeste


Kada moliš obrati pažnju na ono što iznosiš pred Boga, On ti nikada ne daje ono što želiš nego uvijek ono što vjeruješ da imaš i živiš.
Ako moliš za bogatstvo živjet ćeš u siromaštvu, ali ne zbog toga jer je Bog nemilosrdan već iz razloga što sebe doživljavaš kao siromaha. Ako nevjeruješ razmisli malo bolje, može li tvoj život biti drugačiji od onoga kako ga ti vidiš i doživljavaš !?
Tvoje uvjerenje je uvijek suprotno od onoga što moliš i želiš, a upravo je tvoje uvjerenje ono što živiš. Pitaš li se zašto ti molitve nisu uslišene, eto ti odgovora!
Bog ne sluša tvoje riječi i tvoje želje,Sve što On čini je to da u tvome životu reflektira ono što već nosiš unutar Sebe, to je zakon po kojemu On djeluje i od kojega nikada ne odstupa.
Zato ne govori mnogo kad se obraćaš Bogu i ne moli Ga da ti dadne, radije se iskreno zahvali što ti je već dao i vjeruj da si primio čim si pomislio. Tako će tvoje molitve biti uslišene !
Vjeruj da imaš i imati ćeš, vjeruj da jesi i biti ćeš !

Ti Jesi ono za što se moliš...


"Molitva Prosvjetljenja"

- OM -

Ja Jesam odsjaj svjestlosti Tvoje, ti Tvorče čiji sjaj
vječno blista u meni.
Ta istina bijaše od mene sakrivena eonima vremena, 
no vrijeme zaborava Sada je konačno prošlo.
Ja ponovno nađoh sebe u Tebi i Tebe u sebi,
te postadoh opet gospodar nad bivanjem svojim, 
baš onako kako mi Ti dade na početku vremena.
Sve ono što je bilo, Sada prestaje da bude;
svi strahovi, sva nemoć, nemiri,
tuga, siromaštvo, bol i smrt..
nestadoše u zaboravu odakle su i došli.
Jer Ja Jesam vječni izvor svjetlosti Tvoje,
Ja Jesam beskonačnost, Ja Jesam sreća,
Ja Jesam ljubav, Ja Jesam bogatstvo,
Ja Jesam Život.

- OM -


Namaste

Anđelko Katinić

Primjedbe