Ananta Atma - Neograničena Duša - meditacija za ponovno ujedinjenje sa svojim pravim identitetom


Meditacija je najbolji način da uspostavimo ravnotežu između svih elementa vlastitog bivstvovanja, Duše, uma i tijela.

Nažalost većina nas smatra kako je meditacija teška jer zahtijeva od nas da prekinemo proces razmišljanja, što je u biti netočno jer to ne mora biti isključivo tako, pogotovo ne za one koji su tek krenuli da prakticiraju meditaciju.

Postoje meditacije koje upravo trebaju biti doživljene kroz misaoni proces,  a Ananta Atma meditacija je upravo takav misaoni proces samospoznaje kroz dijalog sa svojim cjelokupnim bićem.

Ova meditacija se prakticira kroz introspekciju, na način da onaj koji meditira zalazi u sve osobine svoga karaktera i odbacuje sve ono što on zapravo nije kako bi na kraju 'puta' došao do točke gledišta di je svjestan da on nije svoja osobnost već onaj koji ju promatra.

Na taj način osoba se oslobađa svih vezanosti za lažni identitet koje uvelike kompliciraju život, te se susreće sa svojim pravim identitetom, sa svojom Dušom.

Ova meditacija je zapravo vrlo jednostavna i sve što je potrebno je to da budemo iskreni prema sebi, to jest da otvoreno sagledamo sve ono što nosimo u sebi. Učinkovitost ove meditacije ovisi isključivo o tome koliko smo sposobni da vizualizacijom u svome umu postavimo sve svoje osobnosti ispred sebe i sagledamo ih sa neutralne točke gledišta.

Ananta Atma meditacija ( Neograničena Duša , sanskrt; Ananta - Neograničen , Atma - Duša ) 

1. Korak

Ugodno se smjestite, onako kako je vama najbolje i najugodnije. Idealno bi bilo da sjedite u pozi lotosa, ali ako vam je to teško onda radije ne.  U slučaju da vam je teško uopće sjediti možete i leći, ali svakako se preporučuje sjedeći položaj.

Glava neka vam bude centrirana tako kao da gledate pravo ispred sebe, zatvorite svoje oči i obratite pažnju na svoje disanje ali ni u kojem slučaju ne pokušajte kontrolirati svoj dah, prepustite se automatizmu svoga tijela i pokušajte se koncentrirati na svoje cjelokupno biće. Što znači, budite svjesni svih svojih udova, svojih misli i svoga daha. Ostanite tako sljedećih 5 minuta.

2. Korak

Pustite svoje misli neka dolaze spontano, promatrajući sadržaj svoga uma možete dobiti uvid u vaše podsvjesno razmišljanje i na taj način uvidjeti ono što bi ste htijeli promijeniti kod sebe. Promatrajte tok svojih misli sljedećih 5 minuta bez da ih pokušavate kontrolirati, samo i ih promatrajte.

3. Korak

Sad pokušajte kontrolirati svoje misli na način da iskreno uđete u sve svoje karakterne osobnosti, one koje volite i one koje ne volite. Pokušajte ih selektirati tako da vizualizirate sebe u svim svojim stanjima, a najprije u onima koja vam i nisu baš draga, jer njih se želite zasigurno riješiti. 
( uplašeni ja, sramežljivi ja, zavidni ja, ljubomorni ja, ja koji laže, ja koji mrzi i tako dalje...)

Kada ste raspakirali sve svoje osobnosti, promatrajte ih što je moguće detaljnije i pokušajte otkriti koji je uzrok za svaku od njih, budite iskreni prema sebi, jer na kraju krajeva zašto bi išta skrivali sami od sebe, to uistinu nema smisla.

U ovome djelu meditacije ostanite što je duže moguće, zapravo onoliko dugo koliko možete izdržati fizički i psihički. Pokušajte ući u svaki kutak svoje osobnosti, promotrite sve svoje vrline i mane te recite iskreno sami sebi u lice kakvom osobom se smatrate, bez imalo uljepšavanja ili popuštanja.

Važno je da znate da ako posjedujete neke osobine zbog kojih se stidite i sami sebe, ne biste se trebali kriviti zbog njih ili se osjećati loše,  iz razlog jer vi niste to što ste pronašli u sebi, to je samo teret neznanja  koji ste pokupili uz put kroz živote i koji će ionako otpasti u onome trenutku kada se ponovno utemeljite u svome pravom identitetu. A ova meditacija služi upravo za to .

Zapamtite da vi niste ništa od onoga što možete promatrati, vi ste isključivo onaj koji promatra. !

Što god da vam se dogodilo u životu, kakve god greške da ste pravili te koliko god one velike bile, vi ih sada u ovome trenutku morate otpustiti i oprostit sebi. Jer naša nutarnja patnja i tuga postoje isključivo zbog ove tri karakteristike uma;  

- Gubitak identiteta (poistovjećivanje sa nečim što nismo)
- Neznanje ( krivo shvaćanje života općenito )
- Manjak samopoštovanja ( pretjerano zamjeranje sebi za svoje propuste i greške u životu.)

Primjer; Mi tugujemo zbog smrti bližnjih jer u prvome redu smatramo da je se osobi koja je umrla dogodilo nešto loše, a u biti ta je se osoba zapravo u trenutku svoje smrti ponovno rodila u nekoj drugoj dimenziji postojanja, što bi zapravo trebalo slaviti a ne tugovati zbog toga. Zatim se pojavljuje osjećaj krivice jer smatramo kako smo trebali posvetiti više pažnje toj bliskoj osobi za vrijeme njegova/e prisutnosti u životu i zbog toga se podsvjesno smatramo nedovoljno dobrom ili sposobnom osobom. 

U ovome primjeru možemo vidjeti sve tri gore navedene karakteristike našega uma koje nas onemogućuju da živimo sretne i ispunjene živote. Jako je bitno da prestanemo to raditi sebi, jer ako tako gledamo lako možemo shvatiti da mi sami sebi bespotrebno otežavamo život i nedozvoljavamo si da budemo sretni. Problem je u tome što previše razmišljamo a premalo živimo !

4. Korak

Posljednji korak je taj da na kraju meditacije izgovorite afirmaciju koju ćete napisati sami za sebe, ta afirmacija treba biti kratka i upečatljiva tako da se lako zapamti i da ju možete izgovoriti u svakome trenutku kada osjetite kako vas ponovno opsjedaju negativne misli ili emocije. 

Nakon što ste izrekli afirmaciju zahvalite se Bogu na životu i mogućnostima koje on pruža, zahvalite se na svemu što imate a niste to znali cjeniti do ovoga trenutka, zahvalite Mu se na tome jer vas On nikada u niti jednime trenutku nije optuživao zbog vaših djela (optužba dolazi isključivo iz našega vlastitoga uma ) te na tome jer vam je dao neograničenu mudrost, sreću i bogatstvo koje se nalaze unutar vas. Vaše je samo da ih pronađete na način da odbacite sve ono što nema veze sa vašim pravim identitetom.

Primjer afirmacije;

U ovome trenutku otpuštam sve svoje brige jer one nemaju veze s onim što Ja zapravo jesam.
Ja nisam ovo tijelo niti ove misli koje kruže mojim umom, ja nisam čak niti ovaj um.
Ja sam Vječna Duša, djelić Boga..Njegova prisutnost je vječno u meni. 
Zbog toga ja sam slobodan i moje mogućnosti su neograničene.

* afirmacije su najučinkovitije kada ih napišete osobno na osnovu onoga što nosite na srcu kao svoju životnu istinu.

Radite ovu introspektivnu meditaciju u periodu od 40 dana i oslobodite se lažnog poimanja života i sebe u njemu, ponovno otkrivajući svoj pravi identitet i neograničenost koju posjedujete unutar vlastitoga bića uspostavite kontrolu nad svojim životom.

Namaste 

Anđelko Katinić



Primjedbe

  1. sezonski pozdrav svim mojim prijateljima, ja sam Marija Pejčinović Burić, ja sam iz dubrovačke hrvatske, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo o tome kako sam vratila svog muža svog života, želim reći ljudima u svijetu da postoji prava čarolija caster online i moćan je i originalan, Zove se Baba Wale Wiseman. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu sa svojim mužem koji me izbacio. Kada sam kontaktirao Wiseman, dao je ljubavnu čaroliju za mene i mog muža koji je rekao da ne ima li ikakve veze sa mnom opet me nazvao i počeo me moliti. Svima koji čitaju ovaj članak i treba im bilo kakva pomoć Wiseman može također ponuditi bilo koju vrstu pomoći poput ponovnog uspostavljanja braka i odnosa, izliječenja svih vrsta bolesti, sudske instance, trudnoće, čarolije, sada smo jako zadovoljni sobom. Wiseman ga tjera da shvati koliko se volimo i trebamo jedni druge. Ovaj je muškarac stvaran i dobar. Također vam može pomoći da popravite svoju narušenu vezu. Vratila sam muža! Bilo je to kao čudo! Bez bračnog savjetovanja i u našem ljubavnom životu to radimo jako dobro. Kontaktirajte ovog sjajnog čovjeka ako imate problema sa trajnim rješenjem
    putem e-maila: doctorosagiede75@gmail.com
    WhatsApp: +2349014523836
    Viber: +2349014523836

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar